Όταν, λοιπόν, αποκάνεις ικετεύοντας τον Κύριο…


Αν ωφελούμαστε πολύ, όταν συζητάμε μ’ έναν ενάρετο άνθρωπο, πόσο θα ωφεληθούμε, αλή­θεια, συνομιλώντας με τον Πλάστη, τον Ευεργέτη, το Σωτήρα μας, έστω κι αν δεν μας δίνει ό,τι Του ζητάμε; Γιατί, όμως, δεν μας δίνει; Θα το τονίσω γι’ άλλη μια φορά: Γιατί συνήθως Του ζητάμε πράγματα βλα­βερά, νομίζοντας πως είναι καλά και ωφέλιμα. … More Όταν, λοιπόν, αποκάνεις ικετεύοντας τον Κύριο…

Τελικά, ήμουν άσωτος κι εγώ – π. Ανδρέας Κονάνος


Πέρασε η ώρα. Πιστεύω να με συγχωρέσεις γι’ αυτά που είπα. Αν σκανδαλίστηκες, παρακαλώ να με συγχωρέσεις. Κι αν μπορείς, αγκάλιασε κι εμένα νοερώς. Οπως έκανε κι ο πατέρας στην παραβολή. Κι αν κάτι απ’ αυτά που είπα δεν σου άρεσε και σου έκανε άσχημη εντύπωση, συγχώρεσέ με πάλι. Κι αν δεν θέλεις ν’ αλλάξει … More Τελικά, ήμουν άσωτος κι εγώ – π. Ανδρέας Κονάνος